Saturday 29 October 2016

Recently…


最近新しいインド料理の店に行きました。その店の名前はエベレスト山です。ちょっと変な名前ですが、料理がおいしかったです。私はラムカレーとニンニクナンを食べました。本当にうまかったです。
Recently, I went to a new Indian restaurant. The restaurant's name is Mount Everest. The name is a little strange, but the food was delicious. I ate lamb curry and garlic nan. It was really tasty.

Recently, I went to_______________________
 最近_____に行きました。

Recently, I bought________________________  
最近_____を買いました。

Recently, I ate____________________________
最近_____を食べました。

Recently, I saw___________________________
最近_____を見ました。

No comments:

Post a Comment